feb 09

Parkeerbedrijf Delft geeft wijziging bezoekers”App” te laat door

Ineens kan ik niet meer inloggen op de website waar je het bezoekersparkeren kan aanmelden. Na vragen aan de gemeente krijg ik een mail dat ik de inlog website moet veranderen. Ik wist van niks, terwijl ik toch voor dit product betaal.

Slechte overgang van gemeente naar het parkeerbedrijf dus. Ik moet allemaal handelingen verrichten op mijn iphone. Erg omslachtig allemaal. Heb daar eigenlijk geen zin in. Maar moet wel.

Parkeerbedrijf ontwikkel een universele Delft parkeer App voor iphones en android die je op de normale manier installeert. Deze klantonvriendelijke instructies zijn niet meer van deze tijd. Voor niet digitaal ingestelde smartphone ouderen al helemaal niet meer te vatten.

Jan Peter de Wit


——– Doorgestuurd bericht ——–

Onderwerp: Bereikbaarheid digitaal parkeerloket en aanmelden bezoek
Datum: 8 Feb 2019 17:02:46 +0100
Van: klantenservice@parkerendelft.com
Aan: jpdewit@ziggo.nl

De heer J.P. de Wit
Diamantpad 25
2628 SC Delft

Delft, 08-02-2019

Betreft: Eerste Parkeervergunning Particulier  nr. 346385

Geachte klant,

Het digitale parkeerloket is sinds mei 2018 bereikbaar via vergunningen.parkerendelft.com. Voor die tijd was het digitale loket bereikbaar via de website van gemeente Delft. Maakt u nog gebruik van een oude snelkoppeling voor het parkeerloket (welke loopt via delft.nl), dan werkt deze sinds 7 februari niet meer. Pas in dat geval uw snelkoppeling aan naar https://vergunningen.parkerendelft.com of ga naar het digitale loket via onze website parkerendelft.com

Wilt u als bedrijf een anoniem product aanvragen via het parkeerloket? Pas dan uw snelkoppeling aan naar: https://vergunningen.parkerendelft.com/#BusinessContent

Snelkoppeling aanmelding bezoek
Ook het aanmelden van bezoek op uw bezoekersvergunning kan niet meer via een oude snelkoppeling als deze nog via delft.nl loopt. Pas zo nodig uw snelkoppeling aan naar: https://vergunningen.parkerendelft.com/DVSPortal/BezoekersApp/www/#/

Meer uitleg nodig?
Een snelkoppeling is een verwijzing naar een website of programma die u op uw telefoon, tablet of computer kunt plaatsen zodat u eenvoudig die website of dat programma op kunt roepen. Bij gebruik van een verouderde snelkoppeling naar het digitale loket of het aanmelden van bezoek, stuit u op een melding van de server van gemeente Delft in plaats van dat u bij ParkerenDelft uitkomt. Dat is vervelend maar niet onveilig; u dient de snelkoppeling aan te passen. Op https://parkerendelft.com/app-aanmaken/ vindt u nadere instructie hoe u een nieuwe snelkoppeling (met de juiste verwijzing) op uw apparaat kunt aanmaken.

Vragen? Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@parkerendelft.com of 015 2001046

Met vriendelijke groet

Team ParkerenDelft

 

 

Geef een reactie

Your email address will not be published.